- Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI
Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI
Komunikujte se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod strukturovaně a digitálně. Pro snadnou a efektivní výměnu elektronických obchodních dokumentů mezi naší společností a našimi partnery jsme začali využívat řešení EDI (Electronic Data Interchange / Elektronická výměna dat). Díky němu je možné dosáhnout rychlejšího a přesnějšího přenosu dokladů, automatického zpracování a odbourání chyb, které vznikají při ruční práci s daty.
Elektronická výměna dat je již čtyři desetiletí synonymem pro optimalizované procesy v rámci dodavatelského řetězce. V dnešním světě je klíčovou technologií pro všechny inovativní společnosti. EDI slouží zejména pro automatizaci výměny objednávek a fakturačních procesů mezi obchodními společnostmi a výrobci. Systém totiž umožňuje elektronický přenos všech dokumentů v reálném čase, jejich okamžitou kontrolu a následné zpracování. Prostřednictvím EDI komunikace lze zasílat objednávky (ORDERS), avíza o dodání (DESADV) a zbožové faktury (INVOIC).
Hlavní výhody EDI
- Rychlost a spolehlivost: Elektronické zasílání objednávek zvyšuje rychlost a spolehlivost doručení.
- Snadná kontrola: Díky notifikacím je možné téměř ihned zjistit, zda byla objednávka přijata ke zpracování.
- Dostupnost: Informace o objednávce lze zjistit na jakémkoliv zařízení s přístupem k internetu.
- Automatizace: Díky automatickému načtení položek a údajů z objednávky ubyde dodavateli značná část manuální práce.
- Snížení chybovosti: Minimalizují se chyby, které vznikají při manuálním zpracování objednávek a faktur.
- Sledování zboží: Digitalizované informace o šaržích a exspiracích usnadňují sledování zboží v distribučním řetězci.
- Plynulejší zásobování: Elektronická komunikace může přispět k plynulejšímu zásobování pomocí včasného zajištění substitutů.
- Zrychlení příjmu: Do systému je možné doplnit paletové SSCC kódy, což umožní zrychlit příjem zboží.
- Úspora nákladů: Díky automatickému zpracování faktur pomáhá EDI šetřit čas a náklady na tisk, poštovné a archivaci.
- Rychlejší distribuce: Zkrácení doby pro kontrolu faktur a rychlejší uvedení zboží do distribuce.
Zapojení do EDI se společností PHOENIX
V případě zájmu o nastavení a zahájení EDI komunikace se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod stačí vyplnit registrační formulář u našeho integračního partnera, který vám s implementací a zapojením do systému EDI pomůže. Ve formuláři naleznete také detailní informace o jednotlivých dokladech, jejichž výměnu společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod aktuálně podporuje.