Přeskočit na obsah
  • Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI

Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI

17. 12. 2024
shutterstock_2384144101_kopie2

Komunikujte se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod strukturovaně a digitálně. Pro snadnou a efektivní výměnu elektronických obchodních dokumentů mezi naší společností a našimi partnery jsme začali využívat řešení EDI (Electronic Data Interchange / Elektronická výměna dat). Díky němu je možné dosáhnout rychlejšího a přesnějšího přenosu dokladů, automatického zpracování a odbourání chyb, které vznikají při ruční práci s daty. 

Elektronická výměna dat je již čtyři desetiletí synonymem pro optimalizované procesy v rámci dodavatelského řetězce. V dnešním světě je klíčovou technologií pro všechny inovativní společnosti. EDI slouží zejména pro automatizaci výměny objednávek a fakturačních procesů mezi obchodními společnostmi a výrobci. Systém totiž umožňuje elektronický přenos všech dokumentů v reálném čase, jejich okamžitou kontrolu a následné zpracování. Prostřednictvím EDI komunikace lze zasílat objednávky (ORDERS), avíza o dodání (DESADV) a zbožové faktury (INVOIC).

Hlavní výhody EDI
  • Rychlost a spolehlivost: Elektronické zasílání objednávek zvyšuje rychlost a spolehlivost doručení.
  • Snadná kontrola: Díky notifikacím je možné téměř ihned zjistit, zda byla objednávka přijata ke zpracování.
  • Dostupnost: Informace o objednávce lze zjistit na jakémkoliv zařízení s přístupem k internetu.
  • Automatizace: Díky automatickému načtení položek a údajů z objednávky ubyde dodavateli značná část manuální práce.
  • Snížení chybovosti: Minimalizují se chyby, které vznikají při manuálním zpracování objednávek a faktur.
  • Sledování zboží: Digitalizované informace o šaržích a exspiracích usnadňují sledování zboží v distribučním řetězci.
  • Plynulejší zásobování: Elektronická komunikace může přispět k plynulejšímu zásobování pomocí včasného zajištění substitutů.
  • Zrychlení příjmu: Do systému je možné doplnit paletové SSCC kódy, což umožní zrychlit příjem zboží.
  • Úspora nákladů: Díky automatickému zpracování faktur pomáhá EDI šetřit čas a náklady na tisk, poštovné a archivaci.
  • Rychlejší distribuce: Zkrácení doby pro kontrolu faktur a rychlejší uvedení zboží do distribuce.

Zapojení do EDI se společností PHOENIX

V případě zájmu o nastavení a zahájení EDI komunikace se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod stačí vyplnit registrační formulář u našeho integračního partnera, který vám s implementací a zapojením do systému EDI pomůže. Ve formuláři naleznete také detailní informace o jednotlivých dokladech, jejichž výměnu společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod aktuálně podporuje.

EDI registrační formulář →

 


Mohlo by vás zajímat

Podpořili jsme benefiční turnaj SKV
4. 12. 2024

Podpořili jsme benefiční turnaj SKV

Společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod a BENU Česká republika se jako partneři zúčastnili 20. ročníku benefičního turnaje firem, který pořádal…
Konference pro udržitelnější budoucnost
22. 10. 2024

Konference pro udržitelnější budoucnost

V polovině října uspořádala společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod v Praze dvoudenní mezinárodní Sustainability konferenci.
Skupina PHOENIX zveřejnila novou zprávu o udržitelnosti
10. 9. 2024

Skupina PHOENIX zveřejnila novou zprávu o udržitelnosti

Skupina PHOENIX zveřejnila Zprávu o udržitelnosti (Sustainability Report) za fiskální rok 2023/2024. K jakým závěrům v ní došla?